الزام تفکیک و پالت بندی مرسولات انبوه در مبدأ

3 سال پیش
الزام تفکیک و پالت بندی مرسولات انبوه در مبدأ

تفکیک مرسولات انبوه

رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست طی بازدید از مرکز تجزیه و مبادلات کشور، الزام تفکیک و پالت بندی مرسولات انبوه در مبدأ مورد تاکید قرار داد.

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر به همراه غلامرضا ملکیان مدیرکل حراست و امنیت پستی، مهدی مقصودی مدیرکل پست استان تهران و حمیدرضا آقاجانی، مدیرکل تجزیه و مبادلات کشور، به جهت ارزیابی شاخص‌های آماده سازی و رهسپاری مرسولات از بخش های اجرایی و بخش بیمه مرکز تجزیه و مبادلات کشور دیدار کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: با افزایش ترافیک مرسولات انبوه قراردادی، تجزیه، تفکیک استانی و پالت بندی این بسته ها در شرکت های طرف قرارداد بسیار مورد تأکید است. به موجب تفکیک و پالت بندی مرسولات انبوه در مبدأ سرعت آماده سازی و توزیع و رهسپاری بسته های پستی افزایش پیدا خواهد کرد و به دنبال مدت سیر بسته های پستی کاهش می یابد.

تسریع در توزیع و تحویل کالا

وی در پی دیدار از بخش بیمه بیان کرد: بسته بندی منظم مرسولات بیمه در باکس های دارای درب و انتقال آنها در قفسه های دارای قفل، وظایف و مسئولیت های شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در صورت رویارویی با مرسولات بیمه را کاملا محقق می نماید و این امر رضایت بیشتر مشتریان شبکه پستی کشور را به همراه دارد.

منبع: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران

0

بدون دیدگاه