شاپیفای نرم‌افزار ERP خود را برای کسب‌وکارهای اروپایی توسعه می‌دهد

شاپیفای نرم‌افزار ERP خود را برای کسب‌وکارهای اروپایی توسعه می‌دهد

شاپیفای در حال توسعه نرم‌افزار برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) خود برای ارائه به مشتریان اروپایی‌اش است. این نرم‌افزار که سال گذشته برای نخستین‌بار ارائه شد امکانات برنامه‌ریزی منابع سازمانی و انبارداری محصولات را با نرم‌افزار مدیریت محتوای فروشگاه اینترنتی شاپیفای ادغام می‌کند. همچنین می‌تواند فروشگاه اینترنتی شاپیفای را به اپ‌های ERP توسعه‌یافته توسط شرکت‌های دیگر متصل کند. اکنون شاپیفای در نظر دارد از طریق همکاری با شرکت‌های ارائه‌دهنده نرم‌افزار ERP در هلند، آلمان و اسپانیا برای گسترش خدمات یکپارچه شاپیفای همکاری کند.

اروپا همچنان یک بازار رو به رشد مهم برای پلتفرم آنلاین شاپ Shopify است، جدای از این‌که بیشتر کاربران شاپیفای در ایالات متحده هستند، در دو سال گذشته، کسب‌وکارهای آنلاین خدمات گیرنده از شاپیفای در بریتانیا و فرانسه بیش از دو برابر شده‌اند.

نسخه اروپایی برنامه ERP شاپیفای

با برنامه ERP شاپیفای، تجار و آنلاین شاپ‌ها می‌توانند به فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی شده با پلتفرم Shopify دسترسی داشته باشند. این به معنای ارتباط فروشگاه آن‌ها با سایر بخش‌های کسب‌وکارشان، مانند حسابداری، مدیریت مالی و نرم‌افزار موجودی انبار است.

نسخه جهانی برنامه ERP شاپیفای یک سال پیش راه‌اندازی شد. اکنون Shopify قصد دارد شرکت‌های محلی ERP در اروپا به آن بپیوندند و اپلیکیشن‌های خود را به شاپیفای متصل کنند. برنامه ERP شاپیفای در اکتبر ۲۰۲۲ در دسترس کسب‌وکارهای اروپایی است.

 

شرکت های آلمانی، اسپانیایی و هلندی به آن ملحق شده اند
چندین شرکت اروپایی ارائه‌دهنده برنامه ERP در حال حاضر بخشی از این برنامه هستند، مانند چند شرکت آلمانی Actindo ،Afterbuy ،JTL ،Pickware ،PlentyMarkets و Xentral.  و برندهای EV4 و Holdled از اسپانیا و همچنین Itsperfect از هلند نیز با شاپیفای همکاری می‌کنند.

Deann Evans، مدیر بخش توسعه EMEA می‌گوید: «در مقایسه با سایر نقاط جهان، بازرگانان در سراسر اروپا نیازها و الزامات تجاری متفاوتی برای ارائه خدمات به مشتریان خود به مؤثرترین روش دارند.

خرده فروشی چیزی بیش از یک معامله است.

ایوانز ادامه می‌دهد: «کسب و کارها باید به این فکر کنند که خرده‌فروشی چیزی بیش از یک معامله باشد. این در مورد درک آن‌چه مصرف‌کنندگان می خواهند و ایجاد ارتباط با آن‌ها است. با راه‌حل‌هایی که اکنون به‌طور خاص برای تفاوت‌های ظریف بازار محلی طراحی شده‌اند، بازرگانان می‌توانند به این مهم دست یابند.”

0

بدون دیدگاه