راه‌اندازی سرویس تحویل فوری سفارشات سوپرمارکتی در دبی توسط Deliveroo

راه‌اندازی سرویس تحویل فوری سفارشات سوپرمارکتی در دبی توسط Deliveroo

استارتاپ خدمات پستی و ارسال پیک Deliveroo به تازگی از راه‌اندازی سرویس تحویل فوری سفارشات سوپرمارکتی خود در مرکز شهر دبی خبر داده است. سرویس تحویل فوری سفارشات سوپرمارکتی دلیورو Deliveroo Hop نام دارد که در کمتر از ۱۵ دقیقه سفارشات سوپرمارکتی را با مشارکت Choithrams به مشتریان سورپرماکت‌های فعال در این سرویس در شعاع مشخصی ارائه می‌دهد.

طبق خبر منتشر شده در zawya.com، دلیورو برای جذب مشتریان و معرفی سریع‌تر خدمات، دلیورو تحویل فوری سفارشات را در دو هفته اول راه‌اندازی را به طور رایگان انجام می‌دهد و بعد از آن در سفارش اول ۴۰درهم تخفیف برای سفارشات بالای ۶۰ درهم در نظر گرفته است.

دلیورو ادعا می‌کند طیف بسیار وسیع‌تری از محصولات را برای افزودن به سبد خرید در اختیار مشتریان قرار داده است و در همکاری با Choithram بر مبنای عادات سفارش مشتریان محصولات پر درخواست را در سبد محصولات موجود می‌کند. Deliveroo در نظر دارد تا پس از راه‌اندازی موفقیت آمیز اولین مرکز توزیع در دبی به سرعت دیگر مناطق کلان‌شهر توریستی دبی را زیر پوشش خدمات خود قرار دهد. مرکز شهر دبی نه تنها یک منطقه مسکونی بسیار محبوب است، بلکه دفاتر تجاری متعددی را نیز در خود جای داده است.

با حداقل مبلغ سفارش ۳۰ درهم فروشگاه Deliveroo Hop’s Downtown به مشتریان در مرکز شهر دبی، زبیل، مرکز تجاری خلیج فارس، منطقه طراحی دبی، مرکز تجارت و DIFC خدمات ارائه می‌دهد و بر سه ارزش افزوده زیر تمرکز کرده است:

  • طیف وسیع‌تر محصول: Deliveroo Hop در همکاری با Choithrams، طیف وسیعی از اقلام ضروری از جمله مواد غذایی تازه، انتخاب گسترده‌ای از مواد غذایی فاسد نشدنی یا دیر فاسد شونده، محصولات مراقبت شخصی و بهداشتی، مواد نظافتی و همچنین محصولات مراقبت از حیوانات خانگی را امکان‌پذیر می‌کند. طیف گسترده محصولات و استانداردهای با کیفیت Deliveroo Hop با هدف انطباق و پاسخگویی به نیازهای خرید مشتریان در مناطق تحت پوشش ارائه می‌شوند.
  • قابلیت اطمینان خدمات: سوپرمارکت آنلاین Deliveroo که فقط برای تحویل فوری در دسترس خواهد بود، به سرویس تحویل فوری مواد غذایی خود می‌بالد که تقریباً ۱۰۰٪ در دسترس خواهد بود. سرویس Deliveroo Hop برای زنجیره تامین بهینه، در دسترس بودن حداکثری اقلام را تضمین می‌کند.
  • بهره وری در زمان: Deliveroo Hop به زمان آماده سازی سریع خود که ناشی از فرآیند انتخاب بهینه شده از نظر فناوری است، افتخار می‌کند. سوپرمارکت آنلاین Deliveroo در کنار شبکه ارسال سریع با پیک، تحویل سفارشات در کمتر از ۱۵ دقیقه را در شعاع معینی از انبار تضمین می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که پیک‌ها زمان کافی رساندن سفارشات به دست مشتریان داشته باشند.

 

انیس عرب، مدیرکل خاورمیانه Deliveroo Hop می‌گوید: پس از موفقیت در راه‌اندازی نخستین فروشگاه Deliveroo Hop، هیجان زده هستیم تا این سرویس را به محله دیگری در دبی گسترش دهیم. مرکز شهر یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق دبی است و بنابراین برای ما مهم است که از طریق خرید نوآورانه مواد غذایی بر اساس تقاضا، ارزش افزوده بیشتری برای مشتریان خود فراهم کنیم. مشارکت Deliveroo با Choithrams در طول دوره راه‌اندازی ما بی‌نظیر بوده است و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا پوشش خدمات خود را گسترش دهیم و همزمان کیفیت ارائه خدمات را نیز افزایش دهیم.

مشتریانی که از Deliveroo Hop Downtown سفارش می‌دهند، می‌توانند از تحویل رایگان در طی دو هفته اول راه‌اندازی و همچنین یک بار تخفیف ۴۰ درهم با حداقل ارزش سفارش ۶۰ درهم به مشتریان جدید Deliveroo Hop بهره‌مند شوند.

آشنایی با استارتاپ Deliveroo

Deliveroo یک سرویس ارسال پستی یا به عبارت بهتر سرویس پیک موتوری آنلاین و برنده جایزه است که در سال ۲۰۱۳ توسط ویلیام شو و گرگ اورلوفسکی تأسیس شد. Deliveroo با تقریباً ۱۸۰،۰۰۰ رستوران و سوپرمارکت محبوب و ۱۸۰،۰۰۰ پیک موتوری همکاری می‌کند تا بهترین سرویس تحویل مواد غذایی در جهان را ارائه دهد. دفتر مرکزی Deliveroo در لندن است و دفاتری در سراسر جهان دارد.

Deliveroo در ۱۲ بازار از جمله استرالیا، بلژیک، فرانسه، هنگ کنگ، ایتالیا، ایرلند، هلند، سنگاپور، امارات متحده عربی، کویت، قطر و بریتانیا فعالیت می‌کند.

0

بدون دیدگاه