پلتفرم ارسال پستی اینگرید در هلند آغاز به کار کرد

پلتفرم ارسال پستی اینگرید در هلند آغاز به کار کرد

پلتفرم ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی سوئدی Ingrid در هلند نیز شروع به کار خواهد کرد. آنلاین‌شاپ‌هایی که از این پلتفرم ارسال کالا استفاه می‌کنند می‌توانند از بین بیش از ۴۰۰ سرویس‌دهنده خدمات ارسال پستی گوناگون در ۸۰ کشور و ۴۲ زبان انتخاب کرده و خدمات ارسال پستی انتخاب شده را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنند. آغاز به کار در هلند نخستین توسعه بین‌المللی شرکت خدمات پستی اینگرید است.

آشنایی با پلتفرم ارسال کالا اینگرید

این شرکت سوئدی که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد، در حال حاضر با بیش از ۲۵۰ فروشگاه اینترنتی مانند NA-KD و Hatstore همکاری می‌کند. آنلاین‌شاپ‌های متقاضی خدمات ارسال می‌توانند از میان چندین روش ارسال پستی ارائه شده در این پلتفرم، مانند تحویل و پرداخت درب منزل، تحویل در قفسه پستی محلی و موارد دیگر، گزینه‌های خود را انتخاب کرده و در آنلاین‌شاپ خود به مشتریان ارائه دهند. همین موضوع این پلتفرم حمل و نقل کالا را بسیار شبیه به رقیب هلندی‌اش Sendcloud می‌کند.

آنلاین‌شاپ‌ها می‌توانند هزینه پستی هر روش ارسال را تعیین کنند. به گفته پیتر زالسگی، مدیرعامل اینگرید «در Ingrid نیاز آنلاین‌شاپ‌ها را برای کاهش هزینه ارسال پستی و خواسته خریداران اینترنتی را برای روبرو شدن با گزینه‌های متنوع دریافت کالا درک می‌کنیم. این استراتژی برد-برد به مدیر فروشگاه اینترنتی برای ارائه روش‌های ارسال متنوع با قیمت‌گذاری انعطاف‌پذیر کمک می‌کند و در عین حال وفاداری مشتریانش را بیشتر می‌کند. همچنین امکان اجتناب از تاکتیک‌های ارسال رایگان را به مدیر فروشگاه اینترنتی می‌دهد.»

پلتفرم ارسال اینگرید تاکنون بیش از ۱۳۰ میلیون سفارش را در سوئد پردازش کرده است. در ماه مارس ۲۰۲۴، این شرکت ۲۱ میلیون یورو سرمایه جذب کرد و اعلام کرد قصد دارد در کشورهای شمال اروپا، انگلستان و هلند فعالیت کند و اکنون اولین گسترش بین‌المللی در هلند به واقعیت تبدیل شده است.

«اکوسیستم آنلاین‌شاپی هلند، که به دلیل رشد قوی تجارت‌الکترونیکی معروف است، زمینه مناسبی را برای راه‌حل‌های نوآورانه و رویکرد مشتری محور اینگرید فراهم می‌کند. با تخصص نوردیک و سرمایه‌گذاری اخیر Verdane و Schibsted Ventures، اینگرید آماده است تا بازار هلند را تسخیر کند.»

منبع: اخبار تجارت الکترونیک اروپا به انگلیسی

0

بدون دیدگاه