همکاری SwipBox و Cargus برای راه‌اندازی قفسه‌های تحویل مرسوله پستی در رومانی

2 سال پیش
همکاری SwipBox و Cargus برای راه‌اندازی قفسه‌های تحویل مرسوله پستی در رومانی

استارتاپ SwipBox با یک شرکت ارسال با پیک معروف در رومانی به نام Cargus شراکت می‌کند. با شروع شراکت این دو استارتاپ ۳۰۰ قفسه مرسوله پستی در سپتامبر ۲۰۲۲ نصب می‌شود. راه‌اندازی قفسه‌های تحویل مرسوله پستی در رومانی به صورت آزمایشی در بخارست انجام خواهد شد که فعالیت‌های SwipBox را در کشورهای دیگر گسترش می‌دهد.

Cargus سرویس ارسال کالا با پیک محبوب رومانیایی است که اخیرا چندین قفسه تحویل کالا در رومانی نصب کرده است. در پاسخ به تقاضای رو به افزایش مصرف‌کننده، می‌خواهد قفسه‌های تحویل پستی را نیز معرفی کند. این قفسه‌ها در مکان‌های مناسب برای مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد و امکان دسترسی با پای پیاده یا دوچرخه را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

نصب ۳۰۰ کمد دریافت مرسوله پستی در بخارست

شرکت دانمارکی راه‌انداز قفسه‌های مرسوله پستی SwipBox به‌خاطر شبکه بسته‌بندی و ارسال هوشمند خود شناخته شده است. اکنون شبکه‌ای از ۳۰۰ کمد دریافت مرسوله پستی در بخارست با همکاری کارگوس راه‌اندازی شده است. این قفسه‌ها از قفل‌های Inifinity SwipBox استفاده می‌کند که دارای باتری و بلوتوث فعال هستند.

Olivier van Houtte، مدیرعامل Cargus می‌گوید: «با افزایش سرعت روزمرگی، ما باید یک گام به جلو برداریم و با واقعیت و تقاضای جدید بازار سازگار شویم. کمدهای پستی جدید Cargus نقطه عطف مهمی در استراتژی توسعه ما هستند.»

«قفسه‌ها شبکه کشوری تحویل بسته پستی خارج از منزل ما را تکمیل می‌کنند و راه‌حلی نوآورانه برای آنلاین‌شاپ‌ها ارائه می‌دهند. ما خوشحالیم که شریکی مانند SwipBox پیدا کردیم که می‌تواند به ما در ایجاد یک گزینه تحویل آسان، راحت، مقرون به صرفه، بدون تماس و پایدار کمک کند.»

این اولین بار نیست که SwipBox با سرویس‌دهنده‌های دیگر قرارداد همکاری امضا می‌کند. یک ماه پیش، این شرکت کمدهای تحویل مرسوله پستی در فضای باز را برای شرکت PostNord فنلاند راه‌اندازی کرده بود. پیش از آن نیز با شرکت خدمات لجستیک بلژیکی Bpost همکاری داشته است.

Cargus بر بهینه‌سازی تجربه کاربر در استفاده از خدمات پستی متمرکز است.

این همکاری جدید به معنای گسترش دیگری در ارایه خدمات در سطح بین‌المللی برای SwipBox است. کارگوس از بسیاری جهات یک شریک ایده‌آل برای سوییپ‌باکس است.

منبع: ecommercenews.eu

0

بدون دیدگاه