DHL با Reflaunt وارد تجارت فروش کالای دست دوم می‌شود

1 ماه پیش
DHL با Reflaunt وارد تجارت فروش کالای دست دوم می‌شود

شرکت پستی DHL ارائه‌دهنده خدمات لجستیکی جدید برای پلتفرم Reflaunt خواهد شد، Reflaunt  یک پلتفرم فناوری است که فروش دوباره پوشاک را امکان‌پذیر می‌سازد. این همکاری نشان دهنده رشد و پتانسیل تجارت کالاهای دست دوم در اروپا است.

بزرگ‌ترین چالش برای همکاری DHL و Reflaunt، مقیاس‌پذیری در فروش موفق اقلام صنعت پوشاک است. این شرکت‌ها ادعا می‌کنند که راه حلی برای این چالش پیدا کرده‌اند. این دو شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده‌اند که به دنبال اجرای آزمایشی یک‌ساله با استفاده از زنجیره تامین DHL در لهستان هستند. Reflaunt اکنون می‌تواند به مشتریان خود پلتفرمی ارائه دهد که نحوه عملکرد برندهای صنعت پوشاک را بازتعریف کند و مقیاس پذیری، زیرساخت و مدیریت هزینه آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

کارکنان و امکانات DHL

بر اساس همکاری این دو شرکت، برندهای پوشاک برای مدیریت عملیات فروش مجدد خود با Reflaunt قرارداد می‌بندند. تمامی محصولات توسط کارکنان DHL در تاسیسات این شرکت بررسی می‌شوند. ارائه‌دهنده خدمات لجستیک محصولات را با فناوری اختصاصی Reflaunt انتخاب، بررسی، درجه‌بندی و عکس‌برداری می‌کند. DHL همچنین موجودی، نحوه انبارداری، بسته‌بندی و توزیع خروجی را مدیریت می‌کند. به گفته Reflaunt، این مشارکت قابلیت‌های فروش مجدد محصولات برگشتی را گسترش می‌دهد و پویایی فروش مجدد پوشاک را بیشتر شکل می‌دهد.

خدمات Reflaunt Concierge و Takeback در حال حاضر با برندهایی مانند Altuzarra، Balenciaga، Harvey Nichols، و Net-a-porter فعال است. خدمات Reflaunt به طور کامل در یکی از انبارها DHL ارائه می‌شود. Reflaunt به بیش از سی پلتفرم برای فروش خارجی می‌رسد، از جمله eBay، Rebelle، Saks OFF 5th، Vestiaire Collective، و Yoox.

مدیران Reflaunt معتقدند با شریک لجستیکی جدید خود، می‌توانند میزان وصول فروش کالاها به حداکثر برسانند، و به برندها «راه‌حلی جامع که پیچیدگی‌های بازار فروش کالاهای برگشتی را کاهش می‌دهد» ارائه دهد. به گفته مدیرعامل استفانی کرسپین، Reflaunt با خراب کردن دیوارهای بین کالاهای دست اول و دوم و بین تجارت الکترونیک و تجارت مجدد، برندهای صنعت پوشاک را به هم نزدیک‌تر می‌کند.

بازار تجارت مجدد اروپا در حال رونق است و آمازون در حال حاضر بیش از یک میلیارد یورو در سال از فروش کالاهای دست دوم درآمد بدست می‌آورد.

0

بدون دیدگاه