افتتاح انبارهای جدید Salesupply در سوئد و دانمارک

افتتاح انبارهای جدید Salesupply در سوئد و دانمارک

شرکت هلندی Salesupply شبکه جهانی خود را دوباره توسعه می‌دهد. Salesupply در حال راه‌اندازی دو انبار جدید در سوئد و دانمارک است. این شرکت می‌خواهد ارسال سفارشات از فروشگاه‌های دیگر کشورها به این دو کشور را برای فروشگاه‌های اینترنتی آسان‌تر کند.

Salesupply یک شرکت خدمات کامل لجستیکی است که در ابتدا در هلند شروع به کار کرد. این شرکت در مقیاس جهانی با بیش از ۲۵ شرکت دیگر در سراسر اروپا، آمریکای شمالی و آسیا فعالیت می‌کند. Salesupply سال گذشته انبارهای جدیدی را در فرانسه و آلمان افتتاح کرد.

Salesupply اعلام کرده که در حال توسعه خدماتش به اسکاندیناوی است تا به آنلاین شاپ‌های این منطقه، جایگزین ارزان‌تری برای ارسال بسته‌هایشان به دیگر کشورها ارایه دهد. فروشندگان آنلاین با حجم ۳۰۰ تا ۴۰۰ سفارش در ماه در دانمارک و سوئد می‌توانند علاوه بر اجاره انبار کالا از دیگر خدمات انبارداری و ارسال پستی Salesupply استفاده کنند. طبق اعلام Salesupply، آنلاین‌شاپ‌ها می‌توانند نسبت به سرویس‌های فعلی فعال در این منطقه تا ۵ یورو صرفه‌جویی کنند و خدمات ارزان‌تری دریافت کنند.

با دو مرکز انبارداری و پردازش کالای جدیدی که این شرکت افتتاح کرده، آنلاین‌شاپ‌ها می‌توانند کالاهای خود را در انبارهای Salesupply در دانمارک و سوئد نگه‌داری کنند. با توجه به این‌که خدمات لجستیکی Salesupply با پیک‌های موتوری و غیرموتوری محلی همکاری می‌کنند، آنلاین‌شاپ‌ها می‌توانند برای ارسال بسته‌هایشان از میان روش‌های ارسال متنوع با نرخ‌های متفاوت و رقابتی، یکی را انتخاب کنند.

انبارهای جدید اولین انبارهای این شرکت در اسکاندیناوی هستند. مشخص نیست که آیا Salesupply قصد دارد انبارهای بیشتری در کشورهای منطقه اضافه کند یا خیر.

0

بدون دیدگاه